ابزار رایگان وبلاگ

عرضه نرم‌افزارهای پرسمان دینی

اسلایدر

عرضه نرم‌افزارهای پرسمان دینی

انجمن گفتگوی دینی زیر نظر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی اقدام به تولید و انتشار نرم افزار های پرسمان دینی در سه قالب موضوعی، مناسبتی و کتاب های اجرایی نموده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، از ویژگی های این نرم افزارها وجود مجموعه ای از پرسش و شبهات دینی همراه با پاسخ است که در این انجمن بین کارشناسان دینی انجمن و کاربران مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.اتقان علمی، اختصار، دسته بندی مناسب،حجم کم و قالب گرافیکی زیبا از دیگرویژگیهای این نرم افزار ها به شمار می رود.

همچنین از اقدامات ابتکاری بخش نرم افزار انجمن گفتگوی دینی ، می توان به نرم افزار سالنامه انتظار 90 با دانلود بیش از 37 هزار و نرم افزار جدید افزونه دسکتاپی، شوق انتظار با بیش از 10هزار دریافت اشاره کرد.

در بخش نرم افزار های موضوعی نرم افزار یاوران دجال (ضد وهابیت) با 38 هزارو 900بار دانلود و در بخش مناسبتی زیارت عاشورا با 10هزارو 500 بار دانلود و در بخش کتاب های اجرایی قضاوت های امیرالمومنین علی علیه السلام با 13هزارو 316 بار دانلود، بیشترین استقبال را از جانب کاربران داشته اند.

برپایه این گزارش، دانلود این نرم افزارها از طریق پایگاه www.askdin.comرایگان بوده و امکانات و قابلیت های متنوعی دارد.

گفتنی است، انجمن گفتگوی دینی که با نظارت و پشتیبانی علمی کارشناسان و متخصصان دینی مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی اداره می شود، دارای انجمن های تخصصی و دینی در زمینه قرآن و حدیث ، کلام و عقاید ، احکام شرعی ، اخلاق و عرفان، تاریخ اسلام، مشاوره و انجمن فرهنگی و نرم افزارهای دینی یکی از پربازدیدترین انجمن های دینی در ایران می باشد در پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال در سال 1390 حائز رتبه اول در عرصه فرهنگ و اندیشه گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:34 ] [ فرزانگان ]
[ ]