ابزار رایگان وبلاگ

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام کرد :

اسلایدر

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام کرد :

 

 

 
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش استثنایی کشور تاکید کرد: بهترین شرایط تحصیلی باید برای دانش آموزان استثنایی فراهم شود و دولت در این خصوص تلاش جدی دارد.
 

 

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید قدمی در همایش روز جهانی معلولان و تجلیل از برگزیدگان مسابقات کشوری در استان خوزستان ،در تالار مهتاب اهواز برگزار شد گفت: وضعیت معلولان جامعه نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته و امروز در جامعه شاهد بروز توانایی های این قشر در تمامی زمینه ها هستیم.

رئیس آموزش و پروش استثنایی کشور بیان کرد: برخی افراد در اولین برخورد با فرد معلول تصور می کنند با فردی ناتوان مواجه شده اند ،در حالی که امروز دانش آموزان استثنایی کشور در تمامی حوزه های اجتماعی ،ورزشی و علمی حضور یافته و توانایی های خود رابه خوبی نشان داده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های نظام های آموزشی میزان توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان است گفت: اگر بخواهیم یک نظام آموزشی پویا داشته باشیم باید به تفاوت بین دانش آموزان و عدالت اجتماعی در ارایه خدمات توجه ویژه ای داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: معلولیت مشکل یک فرد نیست بلکه مشکل جامعه است و باید تلاش شود شرایط لازم را برای حضور موفق معلولان در جامعه فراهم شود.

قدمی با اشاره به فراهم کردن فضاهای شهری و عمومی برای معلولان گفت: پیامبر اکرم(ص) توجه ویژه ای به وضعیت معلولان داشتند و در روایات مختلف این مسئله عنوان شده است و اکنون نیز مسوولان باید با نگاهی ویژه به وضعیت معلولان در تمامی نقاط کشور مشکلات این قشر از جامعه را حل کنند.

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش خواهیم کرد که اقداماتی مثبتی که در گذشته آغاز شده و بنا به دلایلی در برهه ای از زمان متوقف شده باردیگر از سر گرفته شود .

گفتنی است؛ در پایان این همایش معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور به مربیان و هنرمندان معلولی که در این همایش برنامه های هنری اجرا کردند، هزینه سفر به مشهد مقدس را هدیه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, ] [ 15:46 ] [ فرزانگان ]
[ ]